علمی و خواندنی
 
 
دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:طنز ,تصاویر خنده دار,, :: 12:44 ::  نويسنده : محمدیان - لک

 

 

 



دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:نوکیا , :: 12:34 ::  نويسنده : محمدیان - لک

 سری کامل کدهای مخفی گوشی های نوکیا
آفتاب: 
ممکن است بعضی از این کدها در یک سری از گوشی‌ها اجرا نشود !!

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشی های مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازی ها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیم کارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.

#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345 می باشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای است. مناسب برای زمانیکه گوشی هنگ کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند ( ریست گوشی بدون حذف برنامه ها و دفترچه تلفن و اس ام اس ) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی بسیار زیاد هنگ کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

کدمخفیموبایلگوشینوکیا

سريكاملكدهايمخفيگوشيهاينوكيارابهدليلدرخواستشمادوستانبهصورتكاملدراينجاقرارميدهیم. ممکناستبعضیازاینکدهادریکسریازگوشیهااجرانشود.اینکدهایمخفیموبایلنوکیاجدیدوکاملهستشحتمابخونید.
توجه: خواندنکدهایمخفیموبایلنوکیاسریجدیددرادامهمطلب.
کدهایمخفیموبایلگوشینوکیا

سريكاملكدهايمخفيگوشيهاينوكيارابهدليلدرخواستشمادوستانبهصورتكاملدراينجاقرارميدهیم. ممکناستبعضیازاینکدهادریکسریازگوشیهااجرانشود.اینکدهایمخفیموبایلنوکیاجدیدوکاملهستشحتمابخونید.
توجه: خواندنکدهایمخفیموبایلنوکیاسریجدیددرادامهمطلب.

#06#*
سریالنامبرگوشیرانشانمیدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریالنامبرگوشی،تاریخساخت،تاریخفروش،تاریخآخرینتعمیرات ( 0000 بهمعناینداشتنتعمیرقبلی) برایخروجازاینصفحهبایدگوشیراخاموشودوبارهروشنکنید.

#3370*
بااینکدشماازحالتEFRاستفادهخواهیدکردکهباعثمیگرددازحداکثرکیفیتصدایگوشیبرخوردارشویدامادرعوضمصرفباطریشماکمیبالاترخواهدرفت

#3370#
حالتEFRراغیرفعالمیسازد.

#4720#*
گوشیرادرحالتکیفیتصدایپائینقرارمیدهدودرعوضمصرفباطریشمادرحدود 30 درصدکاهشمیابد.

#4720#*
حالتقبلراغیرفعالمیسازد.

منبعسایتwww.Mihandownload.comکپیبرداریفقطباذکرمنبع

#0000#* ویا #9999#*
ورژنسیستمعاملگوشی،تاریخساختنرمافزار،ونوعفشردهسازیرانشانمیدهد.

#30#*
شمارههایمحرمانهگوشیرانمایشمیدهد.

#67705646#*
درگوشیهایمدل 3310 و 3330 لوگویشبکهراحذفمیکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمرگوشیوهمچنینتمامامتیازاتبدستآمدهدربازیهاراResetمیکند.

#746025625#*
نمایشوضعیتسرعتclockسیمکارتگوشی. اگرگوشیشمادارایحالتSIM Clock Stop AllowedباشدبهاینمعناخواهدبودکهگوشیشمامیتوانددرحالتکمترینمیزانمصرفباطریدرحالتStandbyقراربگیرد.

#2640#*
کدرمزفعلیگوشیرانشانمیدهد. کدرمزگوشیدرحالتعادی 12345 میباشد.

منبعسایتwww.Mihandownload.comکپیبرداریفقطباذکرمنبع

#7780#*
RESETگوشییاهمانبازگشتبهحالتتنظیماتکارخانهایاست. مناسببرایزمانیکهگوشیهنگکردهاست . درواقعدرایوCگوشیراریستمیکند ( ریستگوشیبدونحذفبرنامههاودفترچهتلفنواساماس ) بعدازواردکردناینکد،گوشیازشماتقاضایواردکردنsecurity codeراخواهدداشت.

#7370#*
فرمتگوشی . مناسببرایزمانیکهگوشیبسیارزیادهنگکردهاست. درواقعاینکددرایوCگوشیرافرمتمیکندوالبتهتمامیبرنامههاوفایلهایموجودبررویایندرایوازبینخواهندرفت . بعدازواردکردناینکد،گوشیازشماتقاضایواردکردنsecurity codeراخواهدداشت.

روشمستقیمفرمتگوشیهایاسمارتفونبدوننیازبهمنویگوشی:

اگرپسوورد ( security code ) گوشیقبلاتغییردادهشدهاستوآنرانمیدانیدوهمچنینگوشیشماازسیستمعاملسیمبینورژن7 استفادهمیکند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتداگوشیراخاموشکردهودرحالیکهسهدگمهسبز، * ، 3 راهمزماننگهداشتهایدگوشیراروشنکنیدوآنهاراآنقدرنگهداریدتاکارفرمتآغازبشود. دراینحالتازشمادیگرپسووردخواستهنخواهدشدومستقیماگوشیفرمتخواهدشد.

فرمتکارتحافظهگوشی:

بهصورتsafe modeگوشیراروشنکنید ( برایاینکاردرحالیکهدگمهpen (مداد) رانگهداشتهایدگوشیراروشنکنیدالبتهدرظاهرتفاوتیرامشاهدهنخواهیدکرد.) سپساینمسیررادرگوشیدنبالکنید : menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card

منبعسایتwww.Mihandownload.comکپیبرداریفقطباذکرمنبع

حالتsafe modeبرایشمابسیارمفیداست. ودرمواقعیکهگوشیهنگکردهوبالانمیآیداحتمالابهشماکمکمیکندوباعثمیشودگوشیبالابیایدوبعدازآنبتوانیدگوشیرادرصورتتمایلتانفورمتویاکاردیگریبررویآنانجامدهید. درواقعکارآنهمانندعملsafe modeویندوزمیباشدودراینحالتدیگراکثربرنامههایکاربردیکهدرپشتصحنههمیشهدرحالاجرابودند،دیگراجرانخواهندشدوبههمیندلیلگوشیاصطلاحابهراحتیبالامیآید. کهدرگوشیهایمختلفکمیمتفاوتمیباشدودراسمارتفونهااکثرابایدکلیدخاصیرا ( کلیدABCویاPEN ) رانگهداشتهوسپسگوشیراروشنکنید. تاکیدمیکنمکهدرحالتsafe modeشماتغییریدرظاهرمنویگوشینخواهیددیدوهمهچیزدرپشتصحنهاتفاقافتادهاستویابهتربگویمازاتفاقافتادنآنها ( برنامهها ) جلوگیریکردهاست.

#43#*
کنترلحالتcall waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترلشمارهایکهبهعنوانdivertدرصورتیکهبهتلفنپاسخدادهنشود،تعیینگردیدهاست.

#62#*
کنترلشمارهایکهبهعنوانdivertدرصورتیکهشبکهدچاراشکالباشد ( آنتننباشد ) تعیینگردیدهاست.

#67#*
کنترلشمارهایکهبهعنوانdivertدرصورتیکهگوشیاشغالباشد،تعیینگردیدهاست.

#شماره*21**
divertبهشمارهموردنظردرهرحالت.

منبعسایتwww.Mihandownload.comکپیبرداریفقطباذکرمنبع

#شماره*61**
divertبهشمارهموردنظردرحالتعدمپاسخگوئی ( no Reply ) بهتماس.

#شماره*67**
divertبهشمارهموردنظردرحالتاشغالبودنگوشی ( on Busy )

منبعسایتwww.Mihandownload.comکپیبرداریفقطباذکرمنبع



دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:علمی,پزشکی , تحقیق,خبر, :: 12:26 ::  نويسنده : محمدیان - لک

 
با یک نگاه به نوک موهای چند شاخه شده تان می توان فهمید که بارها موهای تان را رنگ، دکلره، براشینگ و اتو کرده اید اما این وضعیت نوک موهای تان نیست که نگران کننده است، بلکه ریشه موهای تان است که باید به آن بیشتر توجه کنید. در واقع ریشه موهای تان وضعیت سلامت موها و کیفیت تغذیه شما را نشان می دهد.



● پروتئین کامل بخورید

پروتئین

مو از کراتین تشکیل شده که خود شامل صدها نوع پروتئین است؛ اگر رژیم غذایی که به مقدار کافی پروتئین دارد را رعایت نکنید، موهای تان کندتر رشد می کند و تارهای آن نازک تر می شود. پس می توان نتیجه گرفت که موی سالم به وعده اصلی غذایی شما بستگی دارد.

پروتئین حیوانی موجود در گوشت، تخم مرغ و لبنیات، تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن که خود قادر به ساختن آن نیست را دارد و به همین دلیل این نوع پروتئین، به پروتئین کامل معروف است. پروتئین هایی که کامل نیستند در غلات، حبوبات، مغز ها و دانه ها یافت می شوند. خوشبختانه ترکیب پروتئین هایی غیرکامل، با هم آمینو اسید مورد نیاز یک وعده شما را تامین می کند.

در اینجا چند نمونه از ترکیب ۲ نوع پروتئین غیر کامل را می خوانید که با یک پروتئین کامل برابری می کنند:

غلات+ لبنیات= ماست و برشتوک، جو دوسر و شیر

غلات + حبوبات= برنج و لوبیا، کره بادام زمینی و نان جو سیاه

حبوبات+ لبنیات= لوبیا و پنیر

دانه ها+ غلات= نان کنجدی

دانه ها + لبنیات= تخم آفتاب گردان و پنیر



۷غذا و ۶ ماه وقت

اصلا مهم نیست که چقدر برای موهای تان هزینه می کنید و از محصولات بهداشتی محافظت مو استفاده می کنید. آن ها خیلی از مواقع هیچ کاری برای موهای تان نمی توانند انجام بدهند چون موهای تان مرده و از داخل بیمار است. یادتان باشد آنچه را که به دهان می گذارید بیشتر سلامت موهای تان را تضمین می کند تا محصولات بهداشتی گرانقیمت مو.

ظاهر پرپشت و براق و همچنین داشتن ریشه سالم موها مدیون تغذیه خوب شماست و موهای ضعیف، نازک و کدر، تغذیه ضعیف را نشان می دهد. از وقتی که مو جوانه می زند و شروع به رشد می کند نیاز به مراقبت دارد. بهبود تغذیه تنها راه برای رسیدن به مویی سالم است که هم قوی و مستحکم است و هم ظاهر زیبایی دارد.

میانگین رشد موی یک فرد ۸/۳ ۲/۱ سانتی متر در ماه است؛ این به این معناست که فقط ۶ ماه طول می کشد تا شما تاثیر مثبت تغذیه درست را روی موهای تان ببینید. در ضمن تغذیه مناسب نه تنها روی سلامت موهای تان اثر می گذارد بلکه روی سلامت جسمی تان نیز اثر دارد. متن زیر درمورد ۷ ماده مغذی است که موهای تان برای سالم ماندن باید از آن ها تغذیه کند.



● خانواده B را به سفره تان دعوت کنید

ویتامین ب کمپلکس

ویتامین های گروه ب از جمله فولات، بیوتین و ویتامین های B۶و B۱۲برای رشد موها بسیار ضروری هستند. کمبود ویتامین های گروه Bموجب ریزش، رشد کم و ضعیف و شکننده شدن موهای تان می شود.اگر ریزش موهای تان مربوط به کمبود بیوتین باشد، قطعا با مصرف ویتامین مشکل تان حل می شود.فولات و اسیدفولیک هر ۲ یک کار انجام می دهند اما فرق آن ها این است که فولات در مواد غذایی یافت می شود اما اسیدفولیک ساخته دست بشر است و در مکمل های غذایی و مولتی ویتامین ها وجود دارد.

▪ منابع غنی گروه ویتامین B:

فولات: آووکادو، مارچوبه، آرتیشو، چغندر، پرتقال، بروکلی، بروکسل، جوانه ها، اسفناج، نخود فرنگی، سویا، نخود، عدس و بوقلمون

بیوتین: گل کلم، هویج، موز، غلات، مخمر، آرد سویا، جگر و ماهی سالمون

B۶ :پوست سیب زمینی سفید، نخود، موز، عدس، گوشت گاو، مرغ و ماهی سالمون

B۱۲: گوشت گاو، گوشت گوسفند، جگر، زرده تخم مرغ و پنیر



● سبزی بخورید و زیبا شوید

ویتامین c

این ویتامین نه تنها به جذب آهن کمک بسیاری می کند، بلکه برای کلاژن سازی هم بدن به آن نیاز دارد.

این پروتئین لیفی شکل در تمام بافت پوست و مو وجود دارد و عامل شکل گیری ساختار پوست و مو ،انعطاف پذیری، شفافیت و استحکام آن هاست و در واقع موجب زیبایی مو می شود. رژیم غذایی که سرشار از میوه ها و سبزی هایی مانند مرکبات و سبزی هایی که برگ های سبز تیره دارند( کلم پیچ، بروکسل، جوانه ها، اسفناج) باشد، نیاز روزانه به این ویتامین را تامین می کند.



● ماهی را در روغن کتان بپزید

امگا۳

پیروی از رژیمی که غنی از امگا۳ (اسید چرب مفید) باشد، موهای خشک و ضعیف را زنده و مرطوب می کند و کمبود امگا۳ احتمال ابتلا به شوره های خشک و چسبناک، اگزما و پسوریازیس را زیاد می کند.بهترین منبع امگا۳ ماهی های چرب، دانه کتان و انواع مغز هاست.

شاه ماهی بیشترین میزان امگا۳ را در یک وعده غذایی دارد و بعد از آن ماهی شیر، سالمون، قزل آلا و ماهی تن بیشترین میزان امگا۳ را دارند.

یک چهارم فنجان دانه کتان، ۷ گرم امگا۳ دارد اما جویدن این مقدار دانه مسلما آسان نیست. بهترین کار، جایگزین کردن روغن دانه کتان به جای دانه آن است. یک قاشق چای خوری روغن دانه کتان، ۵/۲ گرم امگا۳ دارد. روغن را می توانید به سرکه مصرفی تان اضافه کرده و همراه سالادتان میل کنید.سویا و گردو هم مقدار قابل توجهی امگا۳ دارند که می توانید به عنوان میان وعده از آن ها استفاده کنید.



● تربچه، سویا و غلات سبوس دار

آب

مهم ترین ماده مورد نیاز بدن آب است. وقتی تشنه هستید فقط دهان تان نیست که خشک شده، بلکه موهای تان نیز بی آب است. بی آبی مزمن موجب خشکی پوست و پوسته، پوسته شدن کف سر می شود.

متاسفانه حمام طولانی مدت، کمکی به این موضوع نمی کند، شما باید از درون این تشنگی را بر طرف کنید. پس آب بنوشید، یعنی روزی ۸ لیوان آب بنوشید.

اگرزیاد کافئین مصرف می کنید، بد نیست بدانید که کافئین مدر است و آب بدن را جذب خود کرده و بعد هم شما آن را دفع می کنید، پس بهتر است در ازای هر فنجان چای، قهوه یا نوشابه کافئین دار یک لیوان آب بنوشید که دچار کم آبی نشوید.



● تیر آهن را وارد غذای تان بکنید

آهن

آهن، نقش مهمی در روند خون سازی دارد و همچنین نقش مهمی در اکسیژن رسانی سلول های بدن از جمله موها دارد. اگر آهن موجود در رژیم غذایی تان کم باشد؛ به آنمی (کم خونی مزمن) مبتلا خواهید شد که یکی از عوارض آن ریزش موست. آهن موجود در گوشت حیوانات راحت تر از آهن موجود در پروتئین های گیاهی مثل عدس و لوبیا جذب می شود.

اگر گیاه خوار هستید و به دنبال گیاهانی هستید که غنی از آهن هستند، حتما آن ها را با میوه یا گیاهی مصرف کنید که میزان قابل توجهی ویتامین C داشته باشد، چون مصرف همزمان آهن و ویتامین C جذب آهن را افزایش می دهد.

چند نمونه از ترکیب این ۲:

فلفل دلمه ای و عدس

بروکلی و شیر سویا

گوجه فرنگی پخته شده و لوبیا

آب پرتقال و برشتوک غنی شده از آهن

 

● طلا و مس

روی و مس

هر دوی این مواد معدنی برای سلامت مو ضروری هستند. بدن ما به فلز روی برای رشد و ترمیم بافت ها نیاز دارد و مو هم از این قاعده مستثنا نیست. کمبود روی موجب رشد کم، ریزش موها و شوره سر می شود. مس جزئی از ملانین است که رنگدانه های پوست و مو از آن ساخته می شوند. کمبود مس موجب سفید شدن موها می شود. روی و مس برای جذب شدن در حین هضم غذا با هم رقابت می کنند و باید هر ۲ با هم مصرف شوند تا میزان مواد معدنی بدن متعادل شود.

موادغذایی غنی از روی: پروتئین های حیوانی، بادام زمینی، تخم کدو، نخود و گندم

مواد غذایی غنی از مس: جگر، آرتیشو، آووکادو، موز، سیر، حبوبات، قارچ، مغز ها، دانه ها، سیب زمینی، آلو



مجله سیب سبز



دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:علمی , اینترنت , گوگل , :: 12:22 ::  نويسنده : محمدیان - لک

امنیت دو مرحله ای در گوگل

در این مطلب قرار هست توضیحاتی درباره ی امنیت دومرحله ای بدم و طریقه ی فعال کردنش رو بگم
سلام.دیروز بهتون قول داده بودم که درباره ی امنیت دومرحله ای مطلبی براتون بنویسم.پس الوعده وفا.
مستقیما میریم سر آموزش
برای این کار وارد اکانت جیمیلتون بشید.
 
 
سپس برروی دکمه چرخ دنده ای که درسمت راست پیداست کلیک کنید.
 
 
وقتی کلیک کردید گزینه ی setting رو انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات ایمیلتون بشید.
 
 
برای این که راحت تر با اموزش جلو برید ترجیح دادم بهتون طریقه ی فارسی کردن جیمیل رو بگم تا بهتر و راحتتر متوجه آموزش بشید.
پس وقتی وارد تنظیمات شدید،بدون این که به چیزی دست بزنید اولین نوشته رو که مربوط به زبان هست رو انتخاب کنید و زبان فارسی رو که فارسی نوشته شده رو انتخاب کنید.
 
 
وقتی زبان فارسی رو انتخاب کردید،به پایین صفحه برید و گزینه Save setting رو بزنید تا صفحه جیمیل refresh بشه.وقتی صفحه دوباره اومد متوجه میشید که جیمیل شما فارسی شده است.مثل تصویر پایین.
 
 
حالا دوباره وارد بخش تنظیمات که ایندفعه در سمت چپ هست بشید.
وقتی وارد بخش تنظیمات شدید،وارد سربرگ “اشتراک ها”بشید.
 
 
در این سربرگ در اولین گزینه که نوشته شده “تغییر تنظیمات حساب” بر روی نوشته ی “دیگر تنظیمات حساب Google”کلیک کنید تا صفحه ی زیر باز شود
 
 
توی این صفحه ،Scroll رو ببرید پایین تا تیتر ” تایید صحت دو مرحله ای” را ببینید.
 
 
وقتی این تیتر را پیدا کردید برروی گزینه ی ویرایش که روبروی آن هست کلیک کنید تا صفحه ای جدید مثل تصویر پایین باز بشه.
 
 
در این صفحه فقط کافیه بر روی دکمه ی “شروع تنظیم” که در سمت چپ صفحه واقع هست کلیک کنید تا به صفحه ی بعد بروید.
 
 
در این صفحه باید رمز ایمیلتون رو وارد کنید.وارد کردید؟
در صفحه ی بعد تازه بازی شروع میشه.
توی این صفحه شماره تلفنی رو که هنگام ثبت نام نوشته بودید رو میاره.یعنی گوگل رمز امنیتی رو به این شماره میفرسته.میتونید شماره رو عوض کنید.ولی بذارید همین بمونه.پایین صفحه یه تیتر با عنوان”چگونه کدهارا برای شما ارسال کنیم؟” داره که فکرنکنم نیاز به توضیح باشه.گزینه اول براتون کد رو بصورت پیامک میفرسته و گزینه دوم به شما زنگ میزنن و کد رو بعضی موقع ها فارسی و بیشتر موقع ها انگلیسی میگن و شما باید کد را وارد کنید.من پیشنهاد میکنم پیامک را انتخاب کنید.
 حالا بر روی گزینه ارسال کد کلیک کنید تا کد براتون ارسال بشه.
در صفحه ی بعد کدی رو که براتون فرستاده ازتون میخواد این کد رو وارد مرورگر کنید و تایید رو بزنید.
 
 
در مرحله ی بعد یه تیک گذاشته و نوشته که این کامپیوتر قابل اعتماد است.
یعنی بعد از این دیگه برای این کامپیوتر کدی برای من نفرست.شما این تیک رو زمانی فعال کنید که روی سیستم خودتون میخواهید وارد جیمیلتون بشید.ولی جاهای دیگه این تیک رو غیر فعال کنید.
 
 
البته چون جیمیل رو فارسی کردید راحت متوجه میشید که ازتون چی میخواد.بالای هر صفحه توضیح داده.ولی حالا منم میگم که کار از محکم کاری عیب نکنه.
و در مرحله ی آخر فقط کافیه دکمه ی تایید رو بزنید تا امنیت دو مرحله ای فعال بشه.
 
 
بعد از این که تایید کردید احتمالا صفحه ای پایین رو براتون بیاره.چیز خاصی نیست.حالا وارد جیمیلتون بشید و حالشو ببرید.
 
امیدوارم چرخ امنیت دومرحله ای براتون بچرخه و از این مطلب هم خوشتون اومده باشه.
اگه مشکلی بود در قسمت نظرات بگید که پاسخ بدم.
 



دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:گوشی ایفون ,خبر , :: 12:19 ::  نويسنده : محمدیان - لک

اگر قصد خرید iPhone دارید حتما بخونید ::::::::::

دوستان خیلی از من می پرسند فرق بین گوشی های آنلاک فکتوری با غیر آنلاک فکتوری و اینکه ICCID چی هستش ، گفتم یه توضیح بدم سرتون کلاه نره .

1- هر سیم کارت به طور بین‌المللی با ICC-ID (شماره کارت مداری بین‌المللی) شناخته می‌شود. ICCID در درون سیم کارت ذخیره می‌شود و همچنین بر روی بدنه سیم کارت در طی فرایندی به نام شخصی سازی چاپ یا حک می‌شوند. پس اگه پشت جعبه iPhone که شما می خرید ICCID داشت به این معناست که گوشی Lock بود...ه و سیم کارت داخلش هست و خیلی جالب اگر جعبه گوشی رو باز کنید ، در قسمتی که کاتالوگ iPhone هستش اثری از " سوزن مخصوص " در آوردن سیم کارت نیست ...
گوشی هایی که ICCID دارند 100 درصد باز شده و بعد از آنلاک Restore شده اند و دوباره بسته بندی شده اند . همچنین در این فرآیند ممکن هستش لوازم جانبی مثل کابل و شارژر تعویض شده باشه با نمونه Copy
2- یکی دیگه از راه های تشخیص لاک و آنلاک فکتوری بودن گوشی مراجعه به سایت http://iphoneimei.info/ و وارد کردن IMEI گوشی است به طوریکه اگر گوشی شما در قسمت Activate ، YES باشد گوشی شما آنلاک شده است و آنلاک فکتوری نیست .

در اخر پیشنهاد بنده برای خرید ، حتما گوشی های Unlock Factory هستند که متاسفانه در بازار خیلی کم عرضه می شوند و قیمت آن ها تفاوتی ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی با سایر پارت نامبر ها دارد .




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
هفته سوم بهمن 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته سوم دی 1392 هفته چهارم بهمن 1392 هفته سوم بهمن 1392 هفته دوم بهمن 1392 هفته اول بهمن 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته سوم دی 1392 هفته دوم دی 1392
پيوندها
فال امروز">فال روز
تعبیر خواب آنلاین

">تعبیر خواب
آخرین قیمت خودرو ">وب سرویس قیمت روز خودرو
فال حافظ شیرازی
فال حافظ

http://">فال حافظ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی - خبری -طنز - سرگرمی و آدرس lakuasat34.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 29378
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


علمی گوگل
Google
چت روم
خوش آمدید اس ام اس
اوقات شرعی مترجم

تلو

پرواز پروانه

کدهای جاوا اسکریپت

آب و هوا بازی آنلاین